سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فرهنگیان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه تداوم انقلاب و نظام به بحث تعلیم و تربیت اسلامی گره خورده است، گفت: جایی که می‌تواند این نقش آفرینی را انجام دهد، دانشگاه فرهنگیان است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، عصر امروز در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان لرستان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بود و راه سخت و دشواری را برای پیروزی و تداوم آن طی کرده‌ایم.

وی با اشاره اینکه وقتی انقلاب اسلامی ایران فرهنگی شد، تأثیر خود را در جای جای جهان خواهد گذاشت، افزود: سختی‌ها و مشکلاتی که دشمنان در مسیر انقلاب ایجاد کرده اند، به دلیل همین فرهنگی بودن است.

امام جمعه خرم آباد، توطئه، کودتا، تحریم، ترور، جنگ داخلی، تحمیل جنگ هشت ساله را در راستای مقابله با صدور انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: دشمنان از انقلاب فرهنگی ما واهمه داشته و دارند.

حجت الاسلام  والمسلمین شاهرخی با اشاره به فرهنگ مادی گری و اشرافی گری غربی، تصریح کرد: وقتی سلطه فرهنگی محقق شود، سلطه‌های سیاسی، اقتصادی و… هم صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن ابتدا به سراغ ترور چهره‌های فرهنگی انقلاب رفت، افزود: چهره‌های فرهنگی، پایه‌های فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه تداوم انقلاب و نظام به بحث تعلیم و تربیت اسلامی گره خورده است، گفت: جایی که می‌تواند این نقش آفرینی را انجام دهد، دانشگاه فرهنگیان است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر اینکه تعلیم و تربیت اسلامی باید بر جان و دل جوانان حاکم شود، بیان داشت: حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، کانون‌های مساجد، کانون‌های قرآنی و… نیز در این رابطه تأثیرگذار هستند، اما این مأموریت خاص و ویژه، بر عهده دانشگاه فرهنگیان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با اشاره به برخی مشکلات  دانشگاه فرهنگیان در استان لرستان، عنوان کرد: به طور حتم پیگیری‌های لازم را برای رفع این مشکلات در استان انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha