جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رزمایش

حوزه/ بیش از ۹ هزار بسته معیشتی در رزمایش احسان و همدلی بین خانواده های زندانیان و کارگران فصلی استان لرستان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی شامگاه شنبه در چهارمین مرحله رزمایش همدلی و احسان که با هدف اهدای بسته های پروتئینی و معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند و کارگران فصلی استان لرستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برگزار شد، اظهار داشت: امروز در چهارمین مرحله رزمایش همدلی و احسان ۹ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های زندانیان و کارگران فصلی استان لرستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) توزیع می‌شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با قدردانی از زحمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان افزود: خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در راستای محرومیت‌زدایی، عمران و آبادی، بهداشت، مدرسه سازی و  ساخت مسجد در استان لرستان حضور فعالی دارد.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: براساس پیگیری‌های انجام شده ۷۰۰ میلیارد تومان طی دو سال در استان لرستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در راستای ایجاد اشتغال و تولید سرمایه‌گذاری می‌شود که امیدواریم با پیگیری‌های مجدد این اعداد و ارقام بیشتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اقدامات بنیاد مستضعفان در استان لرستان بیان کرد: هم اکنون بنیاد مستضعفان در استان لرستان در سه منطقه الیگودرز، پلدختر و کوهدشت در راستای اشتغال، عمران، بهداشت و تعلیم و تربیت وارد عمل شده و  برای خدمت رسانی به مردم در حال برنامه ریزی است.

وی در پایان گفت: خوشبختانه در استان  لرستان کلیه زمینه‌های رشد، توسعه و تولید و ارتقاء فرهنگی و همچنین رشد اقتصادی برای استان فراهم است و جای هیچ گونه یاس و ناامیدی وجود ندارد و به آینده برای رسیدن به اهداف متعالی امیدوار هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha