جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مشاوره

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر از اجرای طرح مشاوره ای «دوباره زندگی»، به همت خواهران طلبه این مدرسه خبر داد .

لیلا پرون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به همکاری خواهران طلبه مدرسه علمیه الزهرا (س) با کمیته امداد پلدختر، گفت: خواهران طلبه این مدرسه با حضور در برنامه های کمیته امداد، به مددجویان تحت پوشش، مشاوره های خانوادگی ارائه می دهند .

وی از اجرای برنامه طرح «دوباره زندگی» به همت کمیته امداد و مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان پلدختر خبر داد و خاطر نشان کرد: در اجرای طرح «دوباره زندگی» که به مدت ۶ ماه ادامه دارد، خواهران طلبه با حضور در کمیته امداد شهرستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، مشاره های لازم را در خصوص حل مسائل و مشکلات زندگی، سبک زندگی اسلامی، ازدواج سالم و آگاهانه و رفع تعارضات و اختلافات خانوادگی به مددجویان ارائه می دهند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر از ایجاد سه کانال مجازی برای پاسخگویی به سؤالات شرعی بانوان خبر داد و گفت: با راه اندازی این کانال ها طلاب در فضای مجازی پاسخگوی سؤالات و شبهات شرعی بانوان مددجو خواهند بود . 

لیلا پرون در پایان از تلاش طلاب برای حمع آوری، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر برای مددجویان خبر داد و گفت: به همت طلاب بسته های معیشتی اهدایی خیران پس از جمع آوری برای توزیع به کمیته امداد امام (ره) تحویل داده خواهد شد تا بین خانوارهای نیازمند تحت پوشش توزیع شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha