شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پلدختر

حوزه/ خواهران طلبه مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر با حضور در مراکز بهداشت به مراجعه کنندگان و بیماران مشکوک به کرونا خدمات مشاوره ای ارائه می دهند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه خواهران طلبه این مدرسه از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا، همگام با سایر نیروهای جهادی در عرصه خدمت رسانی فعال بوده اند، گفت: خواهران طلبه با تولید و توزیع ماسک و سایر اقلام بهداشتی یاریگر مردم و کادر درمان بوده اند. 

لیلا پرون ادامه داد: تعدادی از خواهران طلبه مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر نیز که آموزش های لازم را در امر غربالگری، مشاوره، تغذیه غذایی و قرنطینه دیده اند هم اکنون در کنار کادر مرکز بهداشت شهرستان به مراجعه کنندگان و بیماران مشکوک به کرونا مشاوره های حضوری و تلفنی را ارائه می دهند . 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر  در پایان خاطر نشان کرد: در طرح غربالگری شهید سردار قاسم سلیمانی که به مدت ۳ ماه ادامه دارد، خواهران طلبه با مراجعه به درب منازل، پس از شناسایی بیماران کرونایی، خانوارهای آنان را به سپاه شهرستان برای ارائه بسته های معیشتی و بهداشتی معرفی خواهند کرد تا تسهیلاتی در اختیار آنان قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha