جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ولادت حضرت زینب (س)

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان به مناسبت روز پرستار با صدور پیامی این روز را به پرستاران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت روز پرستار با صدور پیامی این روز را به پرستاران تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
سلام و درود بی پایان خداوند متعال و پیامبر اعظم و فرشتگان الهی بر حضرت زینب سلام... علیها بانوی نمونه اسلام که با تحمل رنج و درد بسیار، ناملایمات حادثه کربلا را تحمل کرد و از ارزش‌های اسلامی دفاع و از قهرمانان بازمانده عاشورا به مهربانی پرستاری کرد.

به یقین پرستاران گرامی با گذشتن از آسایش و رفاه خود رضایت و خرسندی را برای بیماران فراهم می سازند و در همه احوال به ویژه در زمان هشت سال دفاع مقدس و بیماری ویروس کرونا که کشورها و از جمله کشور ما را در برگرفته شاهد زحمات بی‌وقفه و مستمر این قشر زحمتکش بوده‌ایم و از این رو لایق تقدیر و ستایش فراوان هستند.
 

در این میان شایسته است از همسران جانبازان و آزادگان یاد کنیم که زندگی خود را صرف مراقبت و همراهی این اسوه‌های مقاومت می‌کنند.
 

به یقین همان طور که وفاداری و مقام صبرشان نزد پروردگار کریم محفوظ و مأجور است، ولی لازم است مسئولین کشوری و استانی تمام تلاش خود را در جهت ادای حقوق مادی و معنوی آنان به کار گیرند.

اینجانب ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به همه پرستاران نجیب و شریف و کوشا بویژه در استان لرستان و همسران محترم جانبازان، آزادگان و شهدا تبریک عرض می گویم و سلامتی و توفیق همه را از خداوند متعال خواستارم.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha