پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ولی فقیه

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت حماسه ۹ دی، بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت حماسه ۹ دی، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
(وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فی ذلِکَ َلآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ)
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره با تکیه بر ولایت فقیه و بصیرت ملت شریف ایران توانسته بر بسیاری از ناملایمات و ناگواری ها پیش رو فایق آید. تاریخ انقلاب گواه است که تهدیدها و تحمیل ها خللی در عزم راسخ ملت ایران و عهد مستحکم مردم با امام و شهیدان ایجاد نکرده است.

حماسه ۹ دی ماه روز یاس دشمنان و خنثی کننده توطئه‌های فتنه گران داخلی و خارجی است که با روحیه حماسی برگرفته از عاشورای  حسینی مردم ایران اسلامی متجلی شد. فتنه گران و حامیان آنان را منزوی ساخت و در واقع پایانی بر آشوب و اغتشاشگری و تلاش دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود.

امسال بزرگداشت مراسم ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همچنین اربعین شهید فخری زاده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا اتکال به خدای متعال، ولایتمداری، دوراندیشی جزء مهمترین ارکان اندیشه شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی است.

 اینجانب یازدهمین سالگرد حماسه ۹دی، که مصادف با ایام سوگواری حضرت ام ابیها فاطمه زهرا "سلام الله علیها" است را گرامی داشته و با پاسداشت خروش عظیم ملت بصیر و فهیم ایران در ۹ دی ۸۸ اعمال منافقانه فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آنان که همچنان نیز در اشکال جدید و توسط مهره های "خودفروخته" و "ساده لوح" با پناه بردن به دامان دشمنان، خودنمایی کرده و با فتنه گری، مواضعی خصمانه اتخاذ می‌کنند محکوم نموده و قطعا گروه های جهادی و جوانان انقلابی و حزب اللهی استان لرستان تا رسیدن به اهداف متعالی اسلامی در همه صحنه های انقلاب اسلامی و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضوری چشمگیر و خیرکننده خواهند داشت.
(سید احمد رضا شاهرخی)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha