شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ایت الله علوی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه مردمی بودن عامل پیوند روحانیت و مردم است، گفتند: تهذیب نفس و ساده زیستی روحانیت، آینده روشنی را برای حوزه های علمیه رقم می زند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، گفتند: خوشبختانه مردم استان لرستان به سادات علاقمند و دارای خصلت های نیک و اعتقادات محکم به اسلام و اهل بیت علیهم السلام هستند. 

ایشان با بیان اینکه مردمی بودن عامل پیوند روحانیت و مردم است، افزودند: تهذیب نفس و ساده زیستی روحانیت آینده روشنی را برای حوزه های علمیه رقم خواهد زد.
  

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان هم در این دیدار با اشاره به اینکه مردم استان لرستان مردمی ولایت مدار و انقلابی هستند، گفت: لرستان خاستگاه علما، فقها، اندیشمندان و فرهیختگان است.

امام جمعه خرم آباد، وجود طلاب جوان و انقلابی را ظرفیت ارزشمندی برای آینده حوزه های علمیه دانست و خاطر نشان کرد: توصیه های مراجع عظام تقلید و رهنمودهای بزرگان در راستای رشد علمی، آموزشی و اخلاقی همواره راهگشا بوده و هست.

انتهای پیام
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha