پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: اینجانب جسارت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله را محکوم می‌کنم و بهانه آزادی بیان در غرب نباید موجب اهانت به مقدسات ادیان ابراهیمی (علیه السلام) شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، پیام حضرت آیت الله علوی گرگانی درباره محکومیت رئیس جمهور فرانسه و جسارت او به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم به این شرح است:

بسمه تعالی

قال الله تعالی « قد بدت البغضاء من افواههم و ما تخفی صدورهم اکبر»

بار دیگر سخنان رئیس جمهور فرانسه آقای مکرون در حمایت از اهانت به پیامبر رحمت و محبت حضرت محمد صلی الله علیه و آله چهره واقعی آنان را در اسلام ستیزی بر ملا ساخت.

 دنیای غرب و کشورهای اروپایی که استقبال مردم جهان مخصوصا ملتهای اروپا را به اسلام مشاهده کرده و خود را از مبارزه منطقی با این دین متین و الهی عاجز میدانند، متمسک به هر وسیله ای شده تا چهره این دین را در نزد عموم مردم مخدوش کنند.

گاهی با حمایت از گروههای تکفیری و گمراه و میدان دادن به آنان در نشان دادن چهره خشن از اسلام و گاهی نیز با تمسخر و اهانت به مقدسات اسلامی همچون قرآن کریم و پیامبر رحمت حضرت محمد صلی الله علیه و آله تلاش در دور کردن مردم از تعالیم الهی این دین دارند.

قطعا آنچه را که استکبار جهانی برای مبارزه با اسلام در ذهن می پروراند محقق نخواهد شد و نقشه های آنان نقش بر آب می شود.

اینجانب جسارت رییس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله را محکوم میکنم و بهانه آزادی بیان در غرب نباید موجب اهانت به مقدسات ادیان ابراهیمی علیه السلام شود.

امید است خداوند متعال ملت های مستضعف جهان را از چنگال استکبار جهانی خلاص گرداند و فرج واقعی را محقق فرماید.

۹۹.۸.۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha