پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب بسیجی مدرسه علمیه شهید صدوقی واحد 2 در پی اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامیر(ص)

حوزه/ مرتاض گفت: پیامبراکرم(ص) نوید جهانی به دور از تبعیض و افراطی‌گری را برای جهانیان به ارمغان آوردند و همان روز که سیاه و سفید و عرب و عجم دوشادوش هم مکه را فتح کردند و در آنجا سرود یکرنگی و وحدت و به دور از هر آلایشی شعار "لااله الاالله" را سر دادند.

سمیه مرتاض در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با بیان این‌که بعثت پیامبر اکرم(ص) نهایت لطف و رحمت الهی بود، اظهار داشت: ارسال نبی مکرم اسلام از سوی خداوند متعال برای این‌ بود که  تمام عالم از برکات وجودی ایشان جهت سعادت دنیوی و اخروی بهره مند شوند.

وی افزود:  پیامبر اکرم(ص) به مصداق آیه «خُلقٍ عظیم» یک الگوی تمام عیار برای مرد و زن معرفی شده است و نور وجود حضرت از شرق تا غرب عالم را فراگرفته است و با اتصالی که با منبع وحی الهی داشتند قطعا بهترین ها را برای سعادت بشر به ارمغان آوردند که بر تارک عالم ماندگار و درخشان است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) نوید جهانی به دور از تبعیض و افراطی‌گری را برای جهانیان به ارمغان آوردند و همان روز که سیاه و سفید و عرب و عجم دوشادوش هم مکه را فتح کردند و در آنجا سرود یکرنگی و وحدت و به دور از هر آلایشی شعار "لااله الاالله" را سر دادند و بی شک این هدیه رسول مهربانی‌ها به تمام ملت‌های رنجور از ستم استعمارگران و زورگویان تاریخ بود.

وی اضافه کرد: امروزه دشمنان اسلام به مصداق واقعی آیه قران که می‌فرماید «لیطفئوا نورالله بافواههم» با جهل همیشگی که در آن اسیر هستند در تلاش اند تا نوری را که خداوند برافروخته و جهانی کرده است و وعده همه گیر شدنش را داده، خاموش کنند، ولی غافل از وعده الهی و جهانی شدن نور پیامبر اکرم هستند و این نور خاموش شدنی نیست و در تمام تاریخ درخشش آن ماندگار بوده است و تاریکی عده ای شیطان صفت و تلاش مذبوحانه آن‌ها قطعا باعث درخشش بیشتر این خورشید جهانی خواهد شد.

مرتاض بیان داشت: بی شک عزت جاودانه‌ای که خداوند حکیم با لطفی سرشار به پیامبر گرامی اسلام(ص) عنایت نموده‌اند بیشتر از قبل نمود خواهد یافت و نام مبارکشان بیشتر و رساتر از قبل در شرق و غرب بر زبان‌ها جاری خواهد شد و اکنون تمام امت‌های آزاده جهان منتظر طلوع نور پیامبر اکرم و جهانی شدن دین ایشان به واسطه ظهور حق و غلبه بر تاریکی هستند.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha