جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان گفت: تنها وحدت و انسجام جهان اسلام می تواند در برابر این هتاکی ها و توهین ها به مقدسات اسلام و رسول اکرم (ص) کارساز باشد.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: هجمه های دشمنان اسلام همواره از ابتدای اسلام وجود داشته و اکنون وارد مرحله جدیدی شده است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: این هجمه ها با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و به دنبال آن افزایش موج اسلام گرایی در کشورهای غربی و آمریکایی زمینه ساز ایجاد یک جبهه دین ستیز در راستای پیاده کردن پروژه اسلام هراسی در جهان گردید.

این استاد حوزه با اشاره به اهانت مکرون، رئیس جمهور فرانسه به مقدسات اسلام و ساحت مقدس رسول اکرم (ص) بیان کرد: متاسفانه در خلاء وحدت در بین کشورهای مسلمان شاهد گستاخی های برخی از سران و دولتمردان غربی علیه اسلام  هستیم.

وی عنوان کرد: زمانی که می بینیم برخی کشورهای اسلامی دست دوستی به سمت دشمن شماره یک جهان اسلام یعنی رژیم منحوس صهیونیستی دراز می کنند، باید توقع توهین و اهانت به اسلام و رسول اکرم (ص) را نیز از اروپایی ها و غربی ها داشت.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان افزود: جالب آنجاست که رئیس جمهور فرانسه توهین به اسلام را آزادی بیان می داند!! این تفسیر از آزادی بیان نه تنها از پایه و اساس پوچ است، بلکه عملا مردمسالاری، احترام به اعتقادات دیگران و... را زیر سؤال می برد.

وی تصریح کرد: امروز کشورهای اسلامی باید در مقابل این هتاکی ها بایستند، زیرا اگر عکس العملی از سوی مسلمین روی ندهد باید در آینده ای نه چندان دور شاهد توهین و هتاکی های بیشتری به مقدسات باشیم.

حجت الاسلام قدرتی در پایان گفت: تنها وحدت و انسجام جهان اسلام می تواند در برابر هتاکی ها به مقدسات اسلام و رسول اکرم (ص) کارساز باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha