سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
پیامبر اکرم(ص)

حوزه/ نهمین گردهمایی نمایندگان ولی فقیه در استان ها در بیانیه پایانی خود اهانت رئیس دولت فرانسه به ساحت پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در بیانیه پایانی نهمین گردهمایی نمایندگان ولی فقیه در استان ها، اهانت رئیس دولت فرانسه به ساحت پیامبر اعظم(ص) محکوم شد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اهانت رئیس دولت فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اعظم(صلی الله علیه وآله وسلم) به بهانه‌ی حمایت از آزادی بیان، نشانه‌ای روشن، از رفتارهای دوگانه و تبعیض آمیز مدعیان تمدن و لیبرال دمکراسی غرب است. این اهانت غیر قابل گذشت، درحالی صورت می پذیرد که کوچکترین اقدام در انکار افسانه جعلی هولوکاست، از سوی دولت فرانسه، با توقیف کتاب و حکم محکومیت به زندان و آزار و اذیت فرهیختگان و اندیشمندان آزاداندیش مواجه می‌شود.

البته از حکومتی که در کارنامه سیاه حکمرانی خود، کشتار و آزار و تحقیر یک میلیون مسلمان مظلوم الجزایری و تجاوز و هتک حرمت و تحقیر صدها هزار انسان بی‌پناه را در آفریقا ثبت کرده است، این اقدامات موهن جای شگفتی ندارد. به ویژه اینکه مطابق آمار و مستندات موجود، این کشور اروپایی، با رشد فزاینده اسلام گرایی مواجه است و ادامه این روند، دولت مردان فرانسوی را با نگرانی‌های زیادی مواجه ساخته است.

اکنون، همه جهانیان می‌دانند که رئیس دولت کنونی فرانسه، بیش از یک سال است در کوران اعتراضات مردمی در شهرهای مختلف گرفتار شده و هر از چندگاهی، می‌کوشد تا با حادثه سازی‌های مشکوک و مبهم، افکار عمومی را از عملیات فراگیر سرکوب‎ خشن پلیس منحرف سازد.

بدون تردید، در شرایطی که آمریکا، رژیم صهیونیستی و اروپا، در مصاف با اسلام عزیز، موج بیداری و مقاومت اسلامی، دچار شکست‌های راهبردی شده و از چهره‌سازی‌ و جریان‌سازی‌ بدلی برای مخدوش کردن چهره تابناک اسلام عاجز مانده‌اند، در صدد برآمده‌اند تا با نقشه سازمان‌ها و اندیشکده‌های صهیونیستی، جبهه جدیدی را علیه اسلام و مسلمانان بگشایند و انتقام شکست‌های جبران ناپذیرشان را این بار در این گونه اقدامات موهن و ضد انسانی بگیرند.

ما نمایندگان ولی فقیه در استان‌های کشور جمهوری اسلامی ایران، شرکت کننده در نهمین گردهمایی نهاد نمازجمعه، با اظهار تنفر و محکومیت شدید هر گونه اهانت به مقدسات ادیان توحیدی، به ویژه ساحت مقدس پیامبر اعظم (صلی الله علیه وآلهه وسلم) ، تمامی آزادی خواهان و فرهیختگان و نخبگان ادیان آسمانی را به واکنش مناسب و قاطع فراخوانده و از ائمه محترم جمعه و جماعات جهان اسلام، علما و دانشمندان بلاد اسلامی می‌خواهیم؛ تا با آگاه سازی عمومی و افشای توطئه‌های استکبار جهانی، ملت‌های مسلمان را به وحدت و اتحاد عملی در مقابل دشمنان اسلام دعوت کنند.

یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم والله متم نوره ولوکره الکافرون

والسلام علیکم و رحمۀ الله

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha