جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: توسعه ورزش سبب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود، لذا هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری است، بنابراین مدیران، بخش خصوصی و خیران هر چقدر در عرصه ورزش کمک کنند به منافع ملی کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در رزمایش ورزش و احسان که در سالن شهید چاغروند برگزار شد با بیان اینکه جوانی، پهلوانی و ارزش‌ها با معارف دینی پیوند خورده است اظهار داشت: ورزش پهلوانی از دیرباز با مردم ایران و استان لرستان پیوند خورده است.

وی با بیان اینکه سابقه ورزش کشتی، منش پهلوانی و جوانمردی کشتی گیران کشور از قرن‌های گذشته زبانزد بوده است، افزود: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی خدمات خوبی در بحث ورزش انجام داده است. 

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: توسعه ورزش سبب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود، لذا هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری است، بنابراین مدیران، بخش خصوصی و خیران هر چقدر در عرصه ورزش کمک کنند به منافع ملی کمک کرده‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کسی که به ورزش کشتی و قهرمان پروری کمک کند به منافع ملی کمک کرده و کسی که سهوا یا عمدا به ورزش کمک نکند به منافع ملی ضربه زده است.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha