دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شاهرخی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، در پی ارتحال عالم ربانی آیت الله شیخ محمد تقی مصباح یزدی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پی ارتحال عالم ربانی آیت الله شیخ محمد تقی مصباح یزدی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ الفقیه ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

ارتحال فقیه فیلسوف و اندیشمند بزرگ جهان اسلام حضرت آیت الله علامه حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی (رضوان الله تعالی علیه)، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

این عالم ربانی و عضو جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم اندیشه ناب اسلامی را با تربیت شاگردانی برجسته و تألیفات فراوان در علوم عقلی و نقلی، تفسیر و اخلاق و در نهایت با تاسیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) خدمات کم‌نظیری را به جهان اسلام و حوزه‌های علمیه ارائه کرد.

تسلط این دانشمند بزرگ جهان اسلام در شاخه‌های متعدد علوم اسلامی از دیگر برجستگی های کم نظیر این استاد حوزه های علمیه است.

بصیرت و بینش عمیق سیاسی و همراهی و تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری و ارائه آثار علمی در دفاع و حمایت از ولایت فقیه از دیگر خصوصیات این شخصیت انقلابی است.

اینجانب ارتحال این عالم عامل، و عارف واصل را به محضر حضرت صاحب الامر (عج)، مقام معظم رهبری (دام ظله العالی)، مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم)، حوزه های علمیه و بیت مکرم به خصوص فرزندان محترم و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می نمایم و برای آن عالم پارسا علو درجات و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha