جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبلیغ

حوزه/ امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه در بسیاری از مناطق محروم و دور افتاده لرستان مسجد ساخته شده است، گفت: نیاز است روحانیون در این مناطق مستقر شوند و به تبلیغ بپردازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان، امروز چهارشنبه در دیدار با معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در خرم آباد، با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان از همان روزهای شیوع ویروس کرونا تاکنون در خدمت رسانی به مررذدم در صحنه بوده اند، گفت: در این راستا طلاب و روحانیون در تجهیز اموات کرونا ،خدمت به کادر درمان و مردم خدمات چشمگیری را ارائه دادند.

وی با بیان اینکه تقویت و توانمندسازی طلاب در استان نیاز به همراهی و همکاری دارد، تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با توان علمی و اجرایی و تجاربی که دارد می‌تواند در این زمینه کمک بسیار خوبی به ما داشته باشد و نیاز است دوره ها آموزشی برای مبلغان برگزار شود .

 امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه در بسیاری از مناطق محروم و دور افتاده مسجد ساخته شده است، افزود: نیاز است روحانیون در این مناطق مستقر شوند و به تبلیغ بپردازند.

حجت الاسلام والمسلیمن شاهرخی با اشاره به اینکه نیاز است توجه خاصی به این مناطق شود، گفت: حوزه علمیه به یک شکل و دفتر تبلیغات اسلامی به شکل دیگر در قالب اعزام روحانی هجرت و مستقر می‌توانند کمک کننده استان باشند و در این راستا برنامه ریزی های لازم را انجام دهد .

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم کارشناسان خوبی دارد و در همه مسائل می‌تواند کار فرهنگی و تبلیغی انجام دهند، تصریح کرد: در باب مسائل روانشناسی، فن خطابه و تبلیغ و… نیاز به همکاری‌ها بیشر احساس می شود .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان خاطر نشان کرد: امید می رود سفر شخصیت های دینی و فرهنگی به استان و مصوبات سفر آن ها منشا برکات باشد و این مصوبات در راستای ارتقا فرهنگ دینی و اجتماعی اجرایی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha