جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
گروه جهادی طلاب کامیاران

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: روز گذشته جمعی از روحانیون و طلاب جهادی در بیمارستان سینا حضور یافتند و خدمات مورد نیاز را به ۱۱ بیمار کرونایی بستری شده در این مرکز درمانی ارائه کردند.

حجت الاسلام وحید رمضانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته، گروه های جهادی طلاب در کنار دیگر گروه ها وارد میدان مبارزه با این ویروس منحوس شدند.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: به همین منظور گروه های جهادی طلاب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران در قالب گروه «یاوران سلامت» برای کمک رسانی به بیماران کرونایی و کادر درمان در بیمارستان سینای این شهرستان حضور پیدا کرده اند.

حجت الاسلام رمضانی افزود: روز گذشته جمعی از روحانیون و طلاب مدرسه علمیه کامیاران در بیمارستان سینای حضور یافتند و خدمات مورد نیاز را به ۱۱ بیمار کرونایی بستری شده در این مرکز درمانی ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: بی شک تا پایان و قطع زنجیره ویروس کرونا طلاب در بیمارستان های سطح استان کردستان به ویژه بیمارستان سینای کامیاران حضور جهادی و داوطلبانه خواهند داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha