جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: کسانی که به نوعی شناخت کامل تری از شخصیت شهید سلیمانی دارند باید با حضور در مجالس و منابر، شخصیت والای این اسطوره مبارزه و استکبارستیزی را برای نسل های جوان و نوجوان تبیین کنند، زیرا اگر این کار انجام نشود دشمن شخصیت این شهید والامقام را به راحتی تحریف می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سیدجمال حسینی، عصر امروز در نشست جمعی از معاونین، اساتید و طلاب مدرسه علمیه کامیاران که به مناسبت یوم الله ۹ دی  و نیز سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: باید حماسه ۹ دی را «یوم الله» دانست، زیرا در این روز ملت وفادار و ولایتمدار ایران اسلامی تجدید بیعتی دوباره با ولایت نمودند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: در این روز ملت ایران طومار فتنه گران را برای همیشه در هم پیچیدند، فتنه گرانی که به دنبال دسیسه و آشوب در مملکت بودند، ولی اتحاد و وحدت ملت ایران، آنان را در رسیدن به این نیت شیطانی شان ناکام گذاشت.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: سردار سلیمانی کسی بود که برای اعتلای اسلام، حفاظت از اسلام ناب محمدی و نیز دفاع از جهان اسلام یک تنه در برابر گروه های تروریستی مورد حمایت ابرقدرتها قرار گرفت و توانست آنها را سرجایشان بنشاند.

وی با اشاره به اینکه به فرموده امام خامنه ای، شهید سلیمانی یک مکتب است، گفت: روش و سیره شهید سلیمانی می تواند برای همه ما چراغ هدایت باشد؛ مکتبی که ما را در مسیر ولایت فقیه و دفاع از آن قرار می دهد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: امروز کسانی که به نوعی شناخت کامل تری از شخصیت شهید سلیمانی دارند باید با حضور در مجالس و منابر، شخصیت والای این اسطوره مبارزه و استکبارستیزی را برای نسل های جوان و نوجوان تبیین کنند، زیرا اگر این کار انجام نشود دشمن شخصیت این شهید والامقام را به راحتی تحریف می کند.

حجت الاسلام حسینی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر مکتب شهید سلیمانی ما را در برابر کوران حوادث روزگار بیمه خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha