شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: شهید سلیمانی یک نظامی برجسته و میدان دیده و از سوی دیگر یک سیاستمدار و دیپلمات کارکشته بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، عصر امروز در نشست بصیرتی که به مناسبت حماسه نهم دی، در مدرسه علمیه کامیاران برگزار شد، عنوان داشت: فتنه سال ۸۸ که هم عوامل داخلی و هم عوامل خارجی از آن حمایت می کردند، بسیار پیچیده بود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: پی ریزی این فتنه به حدی حساب شده و پیچیده بود که دشمنان به یقین رسیده بودند که فتنه پیش رو می تواند انقلاب اسلامی را ساقط کند ولی هرگز اینچنین نشد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه در فتنه سال ۸۸ برخی از خواص نمره قبولی نگرفتند و از قطار انقلاب پیاده شدند، تاکید کرد: این فتنه با برنامه ریزی دقیق، حمایت های مالی، سیاسی، رسانه ای و حتی مسلحانه دشمنان آغاز گردید و در روزهای اول اینگونه به نظر می رسید که به فرموده امام خامنه ای انقلاب به سمت پرتگاه می رود، ولی این بار هم بصیرت و ولایتمداری ملت ایران مانع از تحقق این خواب آشفته دشمنان نظام گردید.

حجت الاسلام حسینی به فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی هم اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی یک نظامی برجسته و میدان دیده و از سوی دیگر یک سیاستمدار و دیپلمات کارکشته بود و همین عوامل باعث گردید که ظهور و افول گروه های تروریستی مورد حمایت سرویس های جاسوسی منطقه و غرب عمری کوتاه داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: شهید سلیمانی مخلصانه جان خود را در راه از بین بردن افکار تکفیری و ضداسلامی و ضد انسانی فدا کرد و با شهادتش پیام های زیادی به تمامی آزادیخواهان داد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: شهید سلیمانی در زمانی که در منطقه و در مقابل گروهک های تروریستی قرار داشت، توانست بخش اعظمی از ماشین تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان جهان اسلام را عملا از کار بیندازد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم که همه ما به ویژه طلاب و روحانیون ادامه دهنده مکتب پویای شهید سلیمانی باشیم و بتوانیم در مسیر این اسطوره شجاعت و ایثار حرکت کنیم و این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش؛ امام زمان (عج) برسانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha