سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شهید فخری زاده

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: کسانی که رویای مذاکره با آمریکای جنایتکار را در سر دارند بدانند ملت ایران هیچ گاه اجازه نخواهند داد با کشوری که عامل ترور دانشمندان این مملکت است، مذاکره ای صورت گیرد.

حجت الاسلام جواد فلاح، استاد حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با محکوم کردن ترور بزدلانه شهید فخری زاده، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را عاملان اصلی این جنایت آشکار معرفی کرد و بر ضرورت مجازات سخت امران این جنایت تأکید کرد.

وی با بیان این که ملت ایران انتقام خون پاک این شهید  عزیز را خواهند گرفت، افزود: جوانان مؤمن و انقلابی ایران اسلامی نخواهند گذاشت خون پاک شهدا پایمال شود.

استاد حوزه علمیه مازندران، ترور چنین شخصیت بزرگی را نشان از استیصال و درماندگی دشمنان ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: متوسل شدن به ترور و بمب گذاری آخرین تلاش دشمنان این ملت در آستانه نابودی است.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که آمریکای جنایت کار و رژیم غاصب صهیونیستی سال ها است با توسل به ترور، بمب گذاری و اجیر کردن گروه های تروریستی تلاش می کنند مانع از پیشرفت ایران اسلامی شوند، تصریح کرد: همه تلاش های چهار دهه اخیر معاندان انقلاب اسلامی با شکست مواجه شده است.

وی با اشاره به این که ترور و جنایت نمی تواند مانع از پیشرفت و توسعه علمی کشورمان شود، خاطرنشان کرد: مسیر رشد و توسعه ایران اسلامی با تکیه بر جوانان مؤمن و انقلابی کشورمان با شتاب ادامه خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که به طور حتم عاملان و آمران این جنایت پاسخ سختی دریافت خواهند کرد، افزود: فرزندان غیور ایران اسلامی به زودی انتقام این جنایت ها را از عاملان و آمران آنها خواهند گرفت.

حجت الاسلام فلاح با اشاره به این که نقش رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایت کار در این ترور ناجوانمردانه کاملاً مشهود است، خاطرنشان کرد: این جنایت آشکار بار دیگر دروغین بودن شعار دفاع از حقوق بشر را که غربی ها سر می دهند اثبات کرد.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران در طول 42 سال اخیر همواره قربانی تروریسم بوده است، تصریح کرد: ترور و بمب گذاری شیوه آمریکای جنایت کار ورژیم غاصب صهیونیستی برای تضعیف و ضربه زدن به کشورها است.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که متأسفانه وا دادگی در برابر غرب چنین نتیجه تلخی را در پی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: ترور شهید فخری زاده، باید درس عبرتی برای کسانی باشد که همچنان زمزمه مذاکره با آمریکا را در سر دارند.

حجت الاسلام فلاح با تأکید براین که دستان پلید رژیم صیهونیستی و آمریکای جنایت کار به خون پاک فرزندان این کشور آغشته است، تصریح کرد: کسانی که رویای مذاکره با آمریکای جنایتکار را در سر دارند بدانند ملت ایران هیچ گاه اجازه نخواهند داد با کشوری که عامل ترور دانشمندان این مملکت است، مذاکره ای صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha