جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید فخری زاده

حوزه/ ترور شهید فخری زاده ثابت کرد که مذاکره با دشمن و امید به او هیچگاه نتیجه بخش نیست و راه عبور از مشکلات اقتصادی و دفع توطئه ها، تکیه بر توان داخلی و فعال کردن همه ظرفیت های کشور است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام، در پیامی شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده را تسلیت گفتند:

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا 

از میان مؤمنان مردانی‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در همین انتظارند و هرگز عقیده خود را تبدیل نکردند

ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته و پدر علم هسته‌ای ایران، شهید دکتر محسن فخری زاده، توسط عوامل رژیم منحوس صهیونیستی ، کودک کش و جعلی اسرائیل با همکاری آمریکای جنایتکار و سازمان های تروریستی موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

این شهید والامقام در طول عمر پر برکت خود و در کسوت های مختلف مدیریتی و  علمی و دانشگاهی لحظه ای از تلاش و جهد در جهت اعتلای ایران اسلامی آرام ننشست و سال ها تلاش برای پیشبرد علم هسته ای و موشکی و مقاطعی که کشور با نیاز حیاتی و ضروری مواجه می شد از جمله ساخت کیت ایرانی مطابق با استانداردهای جهانی و ساخت واکسن کرونا که هم اکنون در مرحله آزمایش انسانی است از جمله فعالیت های این شهید عزیز می باشد.

این حادثه تروریستی بار دیگر ثابت کرد که مذاکره با دشمن و امید بستن به او هیچگاه نتیجه بخش نیست و راه عبور از مشکلات اقتصادی و دفع توطئه های دشمن، تکیه بر توان داخلی و فعال کردن همه ظرفیت های کشور می باشد.

دشمنان قسم خورده ملت ایران بدانند که با شهادت دانشمندان علمی کشو مسیر رشد و اعتلای ملت اسلامی ایران هرگز متوقف نخواهد شد بلکه زمینه رشد و بالندگی تربیت شدگان مکتب این شهیدان در عرصه های نظامی، هسته ای و دفاعی  با سرعت بیشتری از گذشته  پیش خواهد رفت و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «رشد شتابنده‌ علمی و فتح قله‌های دانش که با همت و عزم جوانان مؤمن و غیور و توانایی رونق یافته، امروز قائم به هیچ فردی نیست، این یک جنبش تاریخی و برخاسته از یک عزم خلل‌ناپذیر ملی است». پس اقدامات و رفتار شنیع دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران در این مسیر بی نتیجه خواهد ماند و ملت غیور ایران اسلامی شهادت در راه وطن را اوج افتخار می داند و برای ذره ذره خاک وطن و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون ایستاده اند.

مدیریت حوزه های علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان، شهادت این فرزند مخلص و انقلابی ملت ایران را در راه اسلام عزیز به پیشگاه آقا امام زمان (عج) مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ملت عزیز و بزرگوار  و خانواده آن شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض نموده و مطمئنا در آینده نزدیک پاسخ قاطع نظام مقدس جمهوری اسلامی به اینگونه شرارت ها را شاهد خواهیم هستیم و انتقام سختی در انتظار صهیونیسم  بین الملل و جریان های تکفیری و عاملان منطقه ای این اقدام وحشیانه خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    خیلی بیی شرمانه است یک روزنگذشته ازترورمعاون وزیر دفاع ودانشمند هسته ای عده ای دم ازخویشتن داری و مذاکره ننگین میزنند/ این هاواقعاکی اند؟