جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار کارشناسان و اساتید روان شناس گروه یاوران سلامت روان استان ایلام با نماینده ولی فقیه در استان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به نقش ویژه طلاب جهادی و اهمیت حضور آنها در این برهه حساس در کنار کادر درمان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، کارگروه ویژه اقدامات گروه های جهادی حوزویان ایلام، مسئول کمیته مشاوره ستاد مقابله با بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه‌های علمیه و همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل صداوسیما و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر جهت اجرای طرح یاوران سلامت روان در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به فعالیت گسترده طلاب و روحانیون جهادی استان از شروع کرونا تاکنون گفت: در شرایط سخت ۸ سال دفاع مقدس روحیه جهادی و معنویت و امیدآفرینی مهم ترین عامل پیروزی رزمندگان ما بود.

وی با تشبیه شرایط کنونی به دوران دفاع مقدس به سخنی از شهید چمران اشاره کرد که گفته بود «سرباز در صورت از دست دادن روحیه عقب نشینی می کند» و اضافه کرد: در شرایط کنونی در صورتی که بیماران کرونایی روحیه و امید خود را از دست بدهند تنها راه کمک به آنها تقویت معنوی و ارتباط با خداوند متعال است که طلاب و روخانیون جهادی نقش مهمی در این امر می توانند ایفا کنند.  

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا مهکام، مسئول کمیته مشاوره ستاد مقابله با بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه‌های علمیه به ارائه گزارشی مختصر از اجرای موفق این طرح در سایر استان های کشور پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha