پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهادت تروریستی دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده

حوزه/ فرماندهان سپاه انصارالحسین(ع) همدان و نیروی انتظامی استان، هر یک در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت دانشمند هسته‌ای، دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفتند و بر استمرار راه این شهید تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، فرماندهان سپاه انصارالحسین(ع) همدان و نیروی انتظامی استان، هر یک در پیام‌های جداگانه‌ای، شهادت دانشمند هسته‌ای، دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفتند و بر استمرار راه این شهید تاکید کردند.

متن پیام های صادره به این شرح است: 

پیام فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) :

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

بدون شک شهادت دانشمند انقلابی مجاهد شهید محسن فخری زاده به دست تروریست های دون مایه، نشانه استیصال دشمنان و نظام سلطه در برابر موفقیت های ملت بزرگ ایران اسلامی در مسیر فتح قله های علم و فن‌آوری است.

این دانشمند مومن و انقلابی در تمامی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضوری موثر در عرصه های مختلف جهاد داشت و جزو پیشگامان توسعه علمی کشور و بنیانگذاران صنعت هسته ای بود و در جایگاه ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نیز خدمات ماندگاری را برای ملت بزرگ ایران اسلامی به یادگار گذاشت.

اینجانب، شهادت این دانشمند برجسته و جهادی را به پیشگاه امام زمان عج، محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز شهید، جامعه بزرگ علمی کشور و عموم مردم گرانقدر تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن مجاهد شهید علو درجات را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار مظاهر مجیدی 
فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام

پیام فرمانده انتظامی استان همدان:

 و لاتحسبنّ الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربّهم یرزقون...

ترور ناجوانمردانه و شهادت دانشمند برجسته کشورمان، دکتر محسن فخری‌زاده، ثابت کرد پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی همواره خار چشمی در چشم دشمنانی است که با شهادت دانشمندان این آب و خاک به دنبال تضعیف کشورمان هستند اما نه تنها این آرزو را به‌گور خواهند برد بلکه مردم و نیروهای مسلح ثابت قدم این مسیر را ادامه خواهند داد.

فرماندهی و کارکنان انتظامی استان همدان این اقدام پلید و ددمنشانه، را به شدت محکوم می نماید و اعلام می دارد  که این اتفاقات نه‌تنها لحظه‌ای حرکت پرسرعت پیشرفت را متوقف نخواهد ساخت، بلکه ملت و خصوصاً نیروهای مسلح را در پیگیری و تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مصمم‌تر خواهد کرد.

شقاوت و سنگدلی دشمنان این ملت که  راه مقابله با اراده ملت را جز در ترور ناجوانمردانه نمی بینند، در طول بیش از ۴دهه عمر پر برکت انقلاب بر جهانیان ثابت شده و به فرموده ی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی رضوان الله تعالی علیه، این خون ها باعث بیداری بیش از پیش ملت ما می شود.

این فرماندهی شهادت دانشمند فرزانه شهید محسن فخری زاده را به امام عصر ارواحنا فداه، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند منان برای آن شهید والا مقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر مسالت دارم.

فرمانده انتظامی استان همدان
سرتیپ دوم ستاد سلمان امیری

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha