پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی تصریح کرد: اعتماد به دشمن جنایتکار و مذاکره با ایادی استکبار و کشورهایی که جز رسیدن به اهداف شوم خود مسیری را دنبال نمی کنند ثمری جز ریخته شدن خون ها و از دست دادن سرمایه های حقیقی این مرز و بوم نخواهد داشت .

 به گزراش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در پی شهادت دانشمند فرهیخته شهید محسن فخری زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

شهادت مظلومانه دانشمند شهید محسن فخری زاده که در اقدامی تروریستی به لقاء الله شتافت، مردم بصیر و همیشه آگاه  ایران‌اسلامی را داغدار کرد و موجب تالم‌ و تاثر اینجانب گردید.

شهید سرافراز محسن فخری زاده یکی از شخصیت های برجسته علمی و پژوهشی در حوزه دانش هسته ای و دفاعی در کشور محسوب می شد که سال ها عمر با برکت خود را در مسیر خدمت به نظام‌اسلامی و ارتقای علمی و تحقیقاتی کشور صرف نمود که همواره در لیست ترور دشمنان قرار داشت و امروز با نثار خون مطهر خود نشان داد، اعتماد به دشمن جنایتکار و مذاکره با ایادی استکبار و کشورهایی که جز رسیدن به اهداف شوم خود مسیری را دنبال نمی کنند ثمری جز ریخته شدن خون ها واز دست دادن سرمایه های حقیقی این مرز و بوم نخواهد داشت .

استکبار جهانی و تروریست های وابسته بدانند با این اقدامات ضد انسانی و خائنانه نمی توانند در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به قله های علم‌ و فناوری خللی ایجاد کنند و مرتکبین این جنایت نفرت انگیز بزودی به سزای اعمال ننگین شان خواهند رسید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه بزرگ به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران، از خداوند متعال برای این شهید سرافراز علودرجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.

سید مهدی قریشی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha