جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی قنواتی - مدرسه معصومیه

حوزه/ از همه اساتید عزیز و طلاب گرامی تقاضا دارم از خون روشنگر این شهید والامقام(فخری زاده)، مدد گرفته و بخشی از جلسه درس فردا و یا دیگر ظرفیت ها را به تبیین حقایق و معارف این واقعه افتخار آمیز و اتفاق عظیم و وظیفه ما در قبال آن اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی قنواتی مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای کشورمان شهید فخری زاده  از اساتید و طلاب این مدرسه خواست که امروز بخشی از جلسه خود را به تبیین حقایق و معارف این واقعه افتخار آمیز و اتفاق عظیم و وظیفه ما در قبال آن اختصاص دهند.

متن پیام به این شرح است:

خون شهید فخری زاده ملت انقلابی ما را هر چه بیدارتر و مصمم تر خواهد کرد

بسم الله الرحمن الرحیم
«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»
سوره مبارکه احزاب آیه ۲۳

عروج قهرمانانه دانشمند شهید و مجاهد، دکتر  محسن فخری زاده را محضر امام عصر ارواحنا فداه و نایب بر حق ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی و محضر اساتید و طلاب مدرسه معصومیه سلام الله علیها تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
بدون شک حرارت خون این شهید عزیز و والامقام مشعل هدایت انقلاب اسلامی را هر چه برافروخته تر و ملت انقلابی ما را هر چه بیدارتر و مصمم تر و چهره کریه و زشت مستکبرین عالم از آمریکا و اسرائیل تا اذناب خارجی و داخلی آنان را هر چه رسواتر خواهد نمود.
این فرزند غیور انقلاب نیز به مقصد رسید و به حاج قاسم سلیمانی و هزاران لبیک گوی حقیقی حسین علیه السلام پیوست و اینک این ماییم که در حسرت و اشتیاق وصال به ایشان اشک غصه می ریزیم و عهد استقامت و جدیت بیشتر در راه حق و عزم انتقام از ظالمین و مستکبرین عالم را مستحکمتر می کنیم.
و امید داریم که دیگر وقت آن رسیده باشد که خواب زدگان و دلدادگان و امید بستگان به غرب ظالم خونخوار، در هر مسند و مقام و نقطه ای که هستند از خواب غفلت بیدار شوند...

از همه اساتید عزیز و طلاب گرامی تقاضا دارم از خون روشنگر این شهید والامقام، مدد گرفته و بخشی از جلسه درس فردا و یا دیگر ظرفیتها را به تبیین حقایق و معارف این واقعه افتخار آمیز و اتفاق عظیم و وظیفه ما در قبال آن اختصاص دهند.

یا لیتنا کنا معهم فنفوز فوزا عظیما

علی قنواتی
۷ آذر ۱۳۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha