سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فخری

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان با انتشار بیانیه ای ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده، از نخبگان و دانشمندان هسته‌ای کشورمان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان با انتشار بیانیه ای، ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده، از نخبگان و دانشمندان هسته‌ای کشورمان را تسلیت گفت.

بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‌ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

باردیگر دستهای پلید و آلوده از آستین دشمنان اسلام وانقلاب بیرون زد و آلاله ی عاشق پیشه، دانشمند هسته ای کشورمان جناب دکتر شهید «محسن فخری زاده» را از گلستان رنگین این سرزمین جدا کرد.

روحانیون و طلاب بسیجی استان کردستان عروج این شهید والا مقام را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم و حضرت آیت الله امام خامنه ای و خانواده محترم این شهید و مردم شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می نماید.

دشمنان این مرز و بوم و مزدورانشان به خیال خام خود می توانند با این اقدامات مذبوحانه حرکت علمی روبه رشد دانشمندان هسته ای کشور را خدشه دار کنند ولی زهی خیال باطل که این دیار پر است از شهید فخری زاده و این آرزویی محال است.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان ضمن محکومیت شدید این اقدام جنایت کارانه و ددمنشانه خاطر نشان می کند که با این اقدامات دانشمندان حریم ولایت نه تنها از مسیر خود مایوس و دل سرد نمی شوند بلکه با صلابت بیشتر درصدد فتح قله های ترقی خواهند بود و تا تحقق این هدف از پای نخواهند نشست.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha