جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هفته بسیج

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت و بیان داشت: بسیج مردمی‌ترین نهاد انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ام کلثوم امیدی, مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت:

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج لشکر مخلص خداست

پنجم آذر، یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با افکار و اندیشه های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و این شجره طیبه امروز درخت تناوری است که تا کنون توانسته با بهره گیری از نیروهای متعهد در صحنه های مختلف از ۸ سال دفاع مقدس تا عرصه عمران و سازندگی ایران اسلامی و مقابله با هجمه های شوم دشمنان نقش بسیار مهم و اساسی ایفا نماید.

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های‏ ‎ ‏آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب‏ ‎ ‎ ‏شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و‏ ‎ ‎ ‏رشادت سر داده اند. بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‏ ‎ ‎ ‏یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. بسیج لشکر مخلص خداست که‏ ‎ ‎ ‏دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده اند.‏

هفته بسیج فرصتی است تا یادگاران ۸ سال دفاع مقدس، فرهنگ بسیجی را به نسل جوان کشور منتقل نمایند.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند را به تمامی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سر افراز ایران اسلامی بویژه مردم شریف  استان همدان تبریک عرض می نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha