پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تقدیر از قاریان بهار

حوزه/ در ادامه اقدامات مدرسه علمیه آیت الله بهاری در راستای کادر سازی و تشویق نسل جوان و همچنین آشنایی دانش آموزان با حوزه های علمیه، ظهر امروز محفل انس با قرآن با همکاری حوزه علمیه آیت الله بهاری (ره) شهر بهار و مدرسه زنده یاد علی گلی به صورت مجازی و پخش آنلاین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، در ادامه اقدامات مدرسه علمیه آیت الله بهاری در راستای کادر سازی و تشویق نسل جوان و همچنین آشنایی دانش آموزان با حوزه های علمیه، ظهر امروز محفل انس با قرآن با همکاری حوزه علمیه آیت الله بهاری (ره) شهر بهار و مدرسه زنده یاد علی گلی به صورت مجازی و پخش آنلاین برگزار شد.

حجت الاسلام علی اصغر زارعی مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری، در این مراسم با تاکید براینکه حفظ قرآن در سنین کودکی زمینه ساز آینده خوبی برای نسل جدید ما خواهد بود، اظهار داشت: ارتباط با قرا» می‌تواند مسیر درست زندگی را برای فرد روشن کند، چرا که قرآن نور است و نور قرآن اگر بر دل‌ها تابیده شود، آن دل خدایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) توجه ویژه ای به مسائل قرآنی دارد، مطرح کرد: در کنار برنامه‌های برون مدرسه‌ای، در داخل مدرسه نیز حفظ و تدبر در قرآن به صورت جدی دنبال می‌شود و برنامه‌ریزی لازم برای پیشبرد اینگونه فعالیت‌ها در دستور کار قرار دارد.

در پایان این مراسم نیز حجت الاسلام زارعی با اهداء هدایایی از قاریان نوجوان تقدیر به عمل آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha