جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست خبری مدیران مدارس علمیه همدان و بهار

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) با بیان اینکه هر جا فساد وجود داشته باشد، بسیج با آن مقابله خواهد کرد، گفت: افرادی که به دنبال منافع شخصی خود هستند بسیج را یک تهدید بزرگ برای خود قلمداد می کنند و هر لحظه به دنبال ضربه زدن به آن هستند.

حجت الاسلام علی اصغر زارعی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهر بهار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان،  با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف از روی تکلیف مداری و ضرورت خدمت رسانی به مردم است، نه به دلیل منافع شخصی و این موضوعی است که بارها در میدان‌های مختلف توسط بسیج ثابت شده است.

وی تخصص محوری را از دیگر ویژگی‌های بسیج برشمرد و گفت: فرد بسیجی نه تنها با تخصص وارد کاری می‌شود که در مسیر فعالیت، به دنبال آن است که به نحو احسن ماموریت خود را انجام دهد.

حجت الاسلام زارعی با اشاره به اینکه بسیج متشکل از مجموعه نیروی انسانی آماده به کار است، بیان کرد: همه دولت‌ها و نهادها به دنبال استفاده از این ظرفیت هستند، چرا که نیروی انسانی آماده به کار یک نقطه قوت مهم در هر جامعه‌ای است.

وی افزود:  فرد بسیجی به عنوان یک نیروی جهادی تکلیف مدارانه به میدان می‌آید و به همین دلیل مورد هجمه و طمع خیلی از افراد و جناح‌ها قرار می‌گیرد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) با تاکید بر اینکه بسیجی باید با بصیرت باشد، گفت: بسیجی واقعی به کسی گفته می‌شود که با هوشیاری خود، به کسی اجازه سو استفاده نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه خروجی کار یک بسیجی مخلص و توانمند که بدون طمع وارد عرصه خدمت رسانی شده، به نفع نظام و انقلاب و تهدید برای دشمنان است، ابراز داشت: افرادی که به دنبال منافع شخصی خود هستند بسیج را یک تهدید بزرگ برای خود قلمداد می کنند و هر لحظه به دنبال ضربه زدن به آن هستند.

حجت الاسلام زارعی با اشاره به اینکه هر جا که فساد وجود داشته باشد، بسیج با آن مقابله خواهد کرد، خاطر نشان کرد: دشمنان خارجی در برابر بسیج تکلیفشان روشن است چرا که به دنبال ضربه زدن به اصل نظام هستند، اما متاسفانه گاهی اوقات نفوذی‌هایی از داخل همسو با جریانات خارج نشین نسبت به بسیج هجوم می آورند.

وی تصریح کرد: کسی که جیره خوار استکبار است و از آن به عنوان نفوذی یاد می شود به دلیل ترسی که از بسیج دارد، با عناوین مختلف همچون تند رو و خشونت طلاب به بسیج توهین می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha