جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دوره تخصصی/همدان

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: دوره تخصص مجازی «ادبیات تبلیغی اقناع اندیشه‌های نسل آینده» ویژه مبلغان مستعد، توانمند و علاقه‌مند در حوزه فعالیت های دانش آموزی برگزار می‌شود.

مریم جان جان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان اظهار داشت: دوره تخصص مجازی «ادبیات تبلیغی اقناع اندیشه‌های نسل آینده» از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان ویژه مبلغان مستعد، توانمند و علاقه مند در حوزه فعالیت های دانش آموزی برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران همدان گفت: با توجه به نیاز مبرم مدارس آموزش و پرورش استان در مقاطع متوسطه اول و دوم به وجود نیروهای مستعد و آموزش دیده از طلاب خواهر جهت حضور در مدارس و تأثیر شگرف بر برنامه های تربیتی و پرورشی دانش آموزان دختر، این دوره آموزشی با همکاری مرکز تبلیغی فرهنگی آینده سازان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی جامعه و عدم برگزاری حضورری دوره ها، دوره فوق در بستر فضای مجازی و برخط با هدف آشنایی مبلغین با فنون و مهارت های تبلیغ آموزشی و بایسته علمی و اخلاقی با هدف تربیت مبلغ دانش آموزی جهت پاسخگویی نیاز فکری و معنوی دانش آموزان و رفع آسیب های عمومی دانش آموزان برگزار خواهد شد.

خانم جان جان تصریح کرد: از شرایط پذیرش در این دوره موفقیت در مصاحبه ورودی، تعهد به شرکت منظم و مستمر در دوره های مقدماتی و تکمیلی و تعهد به همکاری با معاونت فرهنگی تبلیغی استان است.

وی بیان داشت: دوره مقدماتی با رویکرد مهارتی و درصدد توانمندسازی مبلغ در ارتباط با مخاطب و دوره تکمیلی با رویکرد توانمندسازی محتوایی با محوریت آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران همدان یادآور شد: مهلت ثبت نام در این دوره از تاریخ یکم تا بیستم آذر ۱۳۹۹ است که مبلغین گرانقدر می توانند از سراسر استان همدان با ثبت نام در لینکی که در آتی از سوی مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان در اختیار قرار می گیرد، در دوره حضور پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha