پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طلاب جهادی تویسرکان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شیخ علی‌خان زنگنه تویسرکان گفت: مسئول مرکز بهداشت تویسرکان با توجه به اعلام آمادگی طلاب، در تماسی خواستار حضور طلاب جهادی برای کمک به آماده سازی بیمارستان شهید سلیمانی شد.

حجت الاسلام سجاد امیری، مدیر مدرسه علمیه شیخ علی‌خان زنگنه تویسرکان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به فعالیت‌های جهادی طلاب این مدرسه، اظهار داشت: بیمارستان ولی عصر(عچ) به عنوان تنها بیمارستان فعال شهر تویسرکان در موج سوم شیوع کرونا با مشکل کمبود جا برای پذیرش بیماران مواجه شده بود و لذا مسئولان به فکر تجهیز بیمارستان تازه تاسیس شهید سلیمانی تویسرکان افتادند.

وی افزود: با تجهیز این بیمارستان، فضای مستقلی برای درمان بیماران کرونایی در شهر ایجاد خواهد شد و در نتیجه مشکل کمبود جا نیز بر طرف می‌شود و لذا فعالیت این مرکز از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر مدرسه علمیه شیخ علی‌خان زنگنه تویسرکان با اشاره به اعلام آمادگی طلاب تویسرکانی و اقدامات جهادی صورت گرفته در طول مدت شیوع کرونا، خاطر نشان کرد: مسئول مرکز بهداشت تویسرکان با توجه به اعلام آمادگی طلاب، در تماسی خواستار حضور طلاب جهادی برای کمک در امر آماده سازی بیمارستان شهید سلیمانی شد.

وی تصریح کرد: در اولین گام ۱۵ نفر طلاب مدرسه علمیه شیخ علی‌خان زنگنه با حضور در بیمارستان شهید سلیمانی اقدام به نظافت تمامی قسمت‌های مختلف ساختمان کردند.

حجت الاسلام امیری با بیان اینکه در کنار طلاب جهادی، نیروهای شورای ائتلاف انقلاب شهرستان هم حضور داشتند، عنوان کرد: پس از پاکسازی کامل، در مرحله دوم بازهم طلاب جهادی برای جا به جایی تجهیزات از هلال احمر و مراکز دیگر به بیمارستان شهید سلیمانی حاضر شدند و بیمارستان را آماده بهره برداری کردند.

وی با تاکید بر اینکه طلاب در تمامی صحنه‌ها آماده خدمت رسانی هستند، گفت: طلاب در میدان‌های مختلف بارها ثابت کرده‌اند که هر جا نیاز به خدمت رسانی و کمک باشد در صف اول خدمت رسانی به مردم حضور دارند و این اقدامات نیز قطعا ادامه دار خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha