چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بسیج

حوزه/ امام جمعه مهاجران گفت: اینکه امروز در کشور با مشکلاتی، خصوصا مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنیم، به دلیل عدم استفاده از ظرفیت و روحیه بسیجی است و لذا برای رفع آن نیازمند عزمی جهادی و روحیه‌ای بسیجی هستیم.

حجت الاسلام مهدی عالمی، امام جمعه شهر مهاجران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با تبریک هفته بسیج و تقدیر از مجاهدت‌های جهادی بسیجیان، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌هایی فرد بسیجی که حضرت آقا نیز بارها نسبت به آن تاکید داشته‌اند، داشتن روحیه جهادی در همه زمینه‌ها است.

وی افزود: اینکه امروز در کشور با مشکلاتی، خصوصا مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنیم، به دلیل عدم استفاده از ظرفیت و روحیه بسیجی است و لذا برای رفع آن نیازمند عزمی جهادی و روحیه‌ای بسیجی هستیم.

امام جمعه مهاجران با تاکید بر اینکه بسیجی در طراز انقلاب باید با کار تشکیلاتی آشنا باشد، مطرح کرد: در دوره فعلی کار انفرادی دیگر جوابگو نیست و لذا همان طور که امام خامنه‌ای نیز فرمودند، باید جوانان و مسئولان ما با کار تشکیلاتی آشنا باشند و از این طریق فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه اخلاص و ایمان سر لوحه همه کارها است، اما داشتن روحیه جهادی و آشنا بودن با کار تشکیلاتی از ضروریت‌های بسیج است، گفت: دشمن از هرجا که ضربه می‌خورد به آن حمله می کند و آن را مورد هجمه قرار می‌دهد و بسیج نیز یکی از همین نواحی است.

حجت الاسلام عالمی تصریح کرد: دشمن در طول این سال‌ها بارها دیده است که هر جا کاری بر روی زمین مانده، این نیروهای بسیجی بودند که آن را به ثمر رسانده‌اند و با روحیه جهادی اجازه سو استفاده به دشمنان را نداده‌اند، بنابراین علت هجمه‌های دشمن علیه بسیج کاملا مشخص است.

وی با تاکید بر اینکه ورود بسیج در هر عرصه‌ای با موفقیت همراه بوده، عنوان کرد: بسیج در تمامی عرصه‌ها به نفع اسلام و انقلاب مشغول خدمت رسانی بوده و هست و به همین جهت است که دشمن از وجود چنین نیرویی هراس دارد.

امام جمعه مهاجران با بیان اینکه بسیج در ماجرای کرونا حماسه آفرید، خاطر نشان کرد: دشمن شبانه روز در اتاق فکر خود با صرف میلیاردها دلار به دنبال آن است که به انقلاب و نظام آسیب بزند، اما نیروهای بسیج با اخلاص، ایمان و روحیه جهادی مشکلات را توانسته‌اند حل کنند.

وی با بزرگداشت یاد و نام امام خمینی(ره)، گفت: حضرت امام(ره) بسیج را یک شجره طیبه نامیدند، و لذا شجره طیبه، درختش طیب است، سایه‌اش طیب است و تمام ثمراتش هم طیب است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha