پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امر به معروف همدان

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: عافیت طلبی در قاموس بسیجی وجود ندارد و کسی که از او به عنوان یک فرد بسیجی یاد می‌شود، در قبال جامعه خود را مسئول می‌داند و از معضلات به سادگی عبور نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام یاسر مظاهری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، با بیان اینکه فرد بسیجی آرمان‌گرا است و به دنبال تحقق آرمان‌های الهی در جامعه حرکت می‌کند، اظهار داشت: البته آرمان گرایی به معنای شعار گرایی نیست، بلکه منظور از آرمان گرایی دستیابی به اهداف مشخص، همراه با عقلانیت است که در آن مقتضیات زمان و اولویت‌های جامعه مدّ نظر است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بسیج را یک حرکت عظیم ملت همراه با آگاهی و احساس عقلانیت معرفی می‌کنند، مطرح کرد: در کنار آرمان گرایی، عمل گرایی نیز موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود.

حجت الاسلام مظاهری با تاکید بر لزوم احیای حس مسئولیت پذیری در جامعه، خاطرنشان کرد: بسیجی نسبت به جامعه دغدغه مند و مسئولیت پذیر است و لذا در عرصه امر به معروف و نهی از منکر نیز به دنبال آن هستیم که حس مسئولیت پذیری همه مردم جامعه را همانند افراد بسیجی، احیا کنیم.

وی افزود: عافیت طلبی در قاموس بسیجی وجود ندارد و کسی که از او به عنوان یک فرد بسیجی یاد می‌شود، در قبال جامعه خود را مسئول می‌داند و از معضلات به سادگی عبور نمی‌کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با بیان اینکه تبعیض در جامعه راحتی را از بسیجی می‌گیرد، گفت: بسیجی با مشاهده تبعیض پا به میدان مبارزه می‌گذارد و لذا امروز نیازمند سیاست مدار، نظامی، دانشجو، روحانی و کارگر بسیجی و به طور کلی در تمامی اقشار نیاز به بسیج و روحیه بسیجی داریم.

وی با تاکید بر اینکه با تفکر بسیجی در هر لباسی که باشد، می‌توان جامعه را مدیریت کرد، اظهار داشت: اگر نگاه مسئولان ما به جای آنکه به سمت آمریکا و غرب باشد، به تفکر بسیج و روحیه بسیجی باشد، همه مشکلات این نظام و انقلاب حل خواهد شد.

حجت الاسلام مظاهری حضور پرقدرت بسیج در عرصه‌های مختلف را زمینه ساز شکست سناریوهای مختلف استکبار جهانی دانست و گفت: در تمامی این سال‌ها این تفکر بسیجی بوده که از ضربه زدن دشمنان به نظام و کشور جلوگیری کرده است.

وی تصریح کرد: سربلندی بسیج در رویارویی با دشمنان و روحیه و تفکر بسیجی، امروز به عنوان یک الگو نافذ و کارآمد در اختیار کشورهای آزادی خواهی چون سوریه، عراق و یمن قرار گرفته و شاهد هستیم که به برکت بسیج، ملت‌ها در مقابل سلطه گران بیدار شده‌اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در پایان با بیان اینکه بسیجیان در کنار همه ویژگی‌هایی که دارند باید ارتباط ویژه‌ای با خدای متعال داشته باشند، مطرح کرد: بسیجی هیچگاه ارتباط خود با خدا را کم رنگ نمی‌کند و هر روز در تلاش است تا این ارتباط را تقویت ببخشد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج خدا محور است، ابراز داشت: در حقیقت بسیجی باید به هویت خود که در ارتباط با خدا خلاصه می‌شود توجه داشته باشد و بداند که همین ارتباط است که او را در صحنه آماده نگه می‌دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha