جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تقیدر مدرسه آیت الله بهاری

حوزه/ مدیر و کادر مدرسه آیت الله بهاری با اهدای شاخه گل و ۳۰ جلد کتاب سلام بر ابراهیم "کتاب مورد سفارش مقام معظم رهبری" از مجاهدت‌های پرستاران بیمارستان آیت الله بهاری تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، صبح امروز مدیر و کادر مدرسه آیت الله بهاری شهر بهار با حضور در بیمارستان آیت الله بهاری(ره) از مجاهدت و خدمات پرستاران این مرکز درمانی تقدیر کردند.

حجت الاسلام زارعی، مدرسه آیت الله بهاری شهر بهار در این مراسم با اشاره به خدمات خالصانه جامعه پرستاری در مدت ده ماه گذشته پس از شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: قطعا فعالیت‌ها و خدمات پرستاران مربوط به این ایام خاص نیست و در تمام طول سال و برخورد با تمام بیماران شاهد از خودگذشتگی و ایثار این قشر زحمت کش هستیم اما تفاوت این ایام با بیماری های دیگر آن بود که با شیوع کرونا این اقدامات خود را بیشتر نشان داد.

وی افزود: با وجود آنکه جان خود پرستاران در این مدت با حضور در خط مقدم دفاع از سلامت جامعه در خطر بود، اما باز با تمام وجود در میدان ایستادند و صحنه های به یاد ماندنی از مجاهدت و ایثار را خلق کردند.

گفتنی است، در این برنامه ضمن اهدای شاخه گل، تعداد ۳۰ جلد کتاب سلام بر ابراهیم "کتاب مورد سفارش مقام معظم رهبری" نیز توسط مدیریت و کادر حوزه علمیه آیت الله بهاری (ره) به پرستاران تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha