چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مهدی نجم - حوزه خواهران سمنان

حوزه/ حجت الاسلام نجم گفت: تحصیلات و علم و دانش قدرتمند ترین سلاحی است که میتوان به وسیله آن جهان را تغییر داد و دانشجویان نیز دارای این صلاحیت هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام مهدی نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، در پیامی به مناسبت روز دانشجو نوشت: تحصیلات و علم و دانش قدرتمند ترین سلاحی است که میتوان به وسیله آن جهان را تغییر داد و دانشجویان نیز دارای این صلاحیت هستند.

متن پیام مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتظار من از شما جوانها و اساتید این است. تولید علم کنید. به سراغ مرزهای دانش بروید. فکر کنید. کار کنید. با کار و تلاش می‌شود از مرزهایی که امروز دانش دارد، عبور کرد. ( مقام معظم رهبری)

۱۶ آذر ماه هر سال روز تأکید بر اهمیت علم آموزی و لزوم حقیقت جویی و روز تأکید بر لزوم تقویت ایمان و اهمیت افزایش بصیرت سیاسی و معرفت دینی است.

تحصیلات و علم و دانش قدرتمند ترین سلاحی است که میتوان به وسیله آن جهان را تغییر داد و دانشجویان نیز دارای این صلاحیت هستند.

رشد و پیشرفت یک جامعه منوط به فرهیختگی، تحصیلات و علم و دانش افراد آن جامعه است و دشمنان از هر رشدی که از علم و دانش حاصل شود، هراس دارند و در راستای جلوگیری از رشد علم و دانش در هر کشوری دست به هر اقدامی ناجوانمردانه و مذبوحانه می زنند که نمونه اخیر آن شهادت دانشمند شهید دکتر فخری زاده است.

اینجانب روز دانشجو را بر دختران و پسران مجاهد در سنگرهای علم و دانش و بینش در استان سمنان تبریک و تهنیت عرض می کنم و رشد و موفقیت و سربلندی بیش از پیش جامعه علمی کشور و استان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

مهدی نجم

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha