جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ همایش بزرگداشت «سربازان ولایت» در سمنان

حوزه/ حجت الاسلام نجم گفت: حضور طلاب جهادگر در بیمارستان‌ها، مرهم پرستاران و بیماران کرونایی بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام مهدی نجم، در همایش سربازان ولایت و تجلیل از خواهران طلبه جهادگر و فعال در مبارزه با کرونا، در سالن همایش بنت المصطفی (س) مجتمع حوزوی الزهرا (س) سمنان، اظهار داشت: حضور طلاب جهادگر در بیمارستان‌ها، مرهم پرستاران و بیماران کرونایی بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان تصریح کرد: حاج قاسم در جبهه جهاد و جنگ سخت و آیت الله مصباح یزدی(ره) در جبهه جنگ نرم و طلاب جهاد گر هم در عرصه سلامت مردم در کنار کادر بهداشت و درمان جهاد می کنند.

وی افزود: نام شهدا در کنار حاج قاسم با توجه به عظمت و جایگاه ایشان و ارادت قلبی مردم به ایشان خیلی دیده نمی شود. شهید ابومهدی المهندس نیز که به همراه سردار دلها به شهادت رسیدند، یک انسان بزرگ و ولایت مدار و انقلابی بود.

حجت الاسلام نجم خاطرنشان کرد: برنامه امروز چند بخشی است یکی به نام فیلسوف بزرگ و مجاهد عزیز و حکیم گرانقدر آیت الله مصباح یزدی و بخش دیگر سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم عزیز و بخشی هم به تجلیل و تقدیر و تشکر از طلاب جهادی در عرصه سلامت خواهد بود.

وی گفت: از حاج قاسم به عنوان مالک اشتر حضرت آقا و آیت الله مصباح یزدی به عنوان عمار نام برده می شود، اما هر دو وجه برای هر ۲ نفر وجود دارد و در برخی از موارد مشاهده میکنیم که حاج قاسم نیز عمارگونه نصحیت و توصیه داشتند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان با اشاره به آیه شریفه «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدًّا» تصریح کرد: «ایمان» و «عمل صالح» راز ماندگاری بزرگانی نظیر آیت الله مصباح یزدی و شهید حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha