پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهدی نجم - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام نجم گفت: همکاری آحاد مردم با جهادگران عرصه سلامت برای کنترل و مهار و ریشه کنی این ویروس نوعی قدردانی و سپاسگزاری از زحمات این قشر زحمتکش است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام مهدی نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، در پیامی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار تاکید کرد: همکاری آحاد مردم با جهادگران عرصه سلامت برای کنترل و مهار و ریشه کنی این ویروس نوعی قدردانی و سپاسگزاری از زحمات این قشر زحمتکش است.

متن پیام مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الصادق (ع): ما قَضی مُسْلِمٌ لِمُسْلِمٍ حاجَةً إِلاّ ناداهُ اللّه ُ تَبارَکَ وَ تَعالی: عَلَیَّ ثَوابُکَ وَلا اَرْضی لَکَ بِدُونِ الْجَنَّةِ.

هر مسلمانی که نیاز و حاجت مسلمانی را برطرف نماید، خدای متعال به او می فرماید: اجر و ثواب تو به عهده من است و به کمتر از بهشت برای تو راضی نخواهم شد.

میلاد با سعادت اسوه صبر و الگوی مقاومت حضرت زینب(س) و روز پرستار، یادآور رشادت و مجاهدت جهادگران عرصه سلامت است که بی وقفه ، شبانه روز و بی منت برای صحت و سلامتی افراد جامعه تلاش و کوشش می کنند.

همکاری آحاد مردم با جهادگران عرصه سلامت برای کنترل و مهار و ریشه کنی این ویروس نوعی قدردانی و سپاسگزاری از زحمات این قشر زحمتکش است.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از رشادت و مجاهدت پرستاران، این جهادگران عرصه سلامت، این روز را به همه پرستاران عزیزمان در استان سمنان تبریک و تهنیت عرض نموده ، دوام توفیقات روزافزون ایشان را از خداوند منان خواستارم.

مهدی نجم

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha