جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مهدی نجم

حوزه/ حجت الاسلام نجم گفت: حضور هیئت امناء در مدارس علمیه مانند حلقه های صالحین در پایگاه های بسیج است و همکاری مدیران و هیئت امنا در رشد و پیشرفت مدارس علمیه موثر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام مهدی نجم، در نشست هیئت امناء مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) شاهرود، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹، حضور پرشور اساتید و طلاب علوم دینی در مقابله با ویروس منحوس کرونا موجب معرفی زحمات طلاب جهادی و عملکرد خوب مدارس علمیه در پرورش بانوان جهادی و تاثیر گزار در جامعه بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان تصریح کرد: حضور هیئت امناء در مدارس علمیه مانند حلقه های صالحین در پایگاه های بسیج است و همکاری مدیران و هیئت امنا در رشد و پیشرفت مدارس علمیه موثر است.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی انجام شده توسط طلاب خواهر در سطح استان، بالابردن سطح آموزشی، پژوهشی و توجه ویژه با این موارد را از دیگر ابعاد فعالیت در مدارس علمیه معرفی کرد.

حجت الاسلام نجم، هدف از برگزاری این جلسه را، ارتقا مدارس علمیه خواهران در زمینه های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی جهت ایجاد جامعه اسلامی و زمینه ساز ظهور بیان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha