شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مهدی نجم - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام نجم، ارتحال آیت الله محمد یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام مهدی نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، ارتحال آیت الله محمد یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

ارتحال عالم ربانی و فقیه مجاهد و یار دیرین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی موجب تأثر و تألم فراوان شد.

مرحوم آیت الله یزدی پس از انقلاب با مسئولیت‌های فراوانی که در عرصه‌های مختلف ازجمله نمایندگی مجلس شورای اسلامی، عضویت در شورای نگهبان، ریاست قوه قضائیه، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و ریاست شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم داشت، خدمات برجسته و شایانی را به ایران اسلامی ارائه داد که این خدمات شایسته هیچ گاه از خاطر شریف ملت قدرشناس ایران پاک نشده و به یادگار خواهد ماند.

بی شک مجاهدت های مرحوم آیت الله یزدی در قبل و بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی و دفاع از اصل انقلاب و حمایت ها و همراهی وی با ولایت، ذخیره ای ارزشمند و بزرگ برای عالم قیامت ایشان خواهد بود.

اینجانب ارتحال این عالم مجاهد و فقیه انقلابی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه، بیت شریف آن مرحوم و فرزندان عزیزشان تسلیت عرض نموده و رحمت و واسعه الهی را برای ایشان از خداوند متعال مسئلت دارم.

مهدی نجم

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha