سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت السالام فاطمیان

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: با اقدامات خباثت‌ آلود دشمنان راه پیشرفت ایران اسلامی سد نخواهد شد و این مسیر نورانی همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان ظهر امروز در جلسه مسئولین شهر اقبالیه با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند هسته ای کشور شهید محسن فخری زاده، گفت: ملت بزرگ ایران در ادامه راه امام خمینی(ره) و در پی رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری تا آخر ایستاده اند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: این ترورهای کورکورانه که نشان دهنده  تأثیر پیشرفت علمی کشور در استقلال همه جانبه ایران و تبدیل شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی به الگویی پرافتخار و ماندگار در خاورمیانه است، کوچک‌ترین تأثیری نخواهد داشت.

امام جمعه شهر اقبالیه عنوان کرد: دشمنان این مرز و بوم بهتر است به جای این اقدامات بی هدف به حل مشکلات داخلی خود که در بحران های اقتصادی و سیاسی آمریکا و اروپا رسیده است بپردازند.

وی ادامه داد: دشمنی اسرائیل با ملت ایران پایان ناپذیر نیست و آنها به هر وسیله ای دست به توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران می زنند.

حجت الاسلام فاطمیان اظهار کرد: ما از ابتدای انقلاب اسلامی با پدیده شوم ترورسیم مواجه بودیم، به طوری که می توان گفت که جمهوری اسلامی ایران یکی از قربانیان اصلی تروریسم است.

امام جمعه شهر اقبالیه عنوان کرد: متاسفانه آمریکا و کشورهای اروپایی همیشه از گروه‌های تروریستی حمایت می کنند و جالب است که پشت صحنه این ترورها نیز کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم هستند.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: با اقدامات خباثت‌آلود دشمنان، راه پیشرفت ایران اسلامی سد نخواهد شد و این مسیر نورانی همچنان ادامه خواهد داشت.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha