شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام بهادری

  حوزه / تفاهم نامه همکاری حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی و ستاد عتبات عالیات استان قزوین امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، تفاهم نامه همکاری حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی و ستاد عتبات عالیات استان قزوین امضا شد.

حجت الاسلام علی بهادری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد شکاورزی قزوین ضمن گرامیداشت یاد وخاطره مرحوم حجت الاسلام گروسی مسئول سابق این نمایندگی، گفت:  مرحوم حجت الاسلام گروسی در مدت تصدی مسئولیت حوزه نمایندگی ولی  فقیه در سازمان جهادکشاورزی  استان قزوین در تقویت بنیان های مذهبی و فکری مردم بویژه همکاران و بهره برداران بخش کشاورزی تلاشی مجاهدانه داشت و همواره در مسیر امام و رهبری حرکت می کرد.

حجت الاسلام بهادری همچنین ضمن تبریک وتسلیت شهادت دانشمند هسته ای کشور شهید محسن فخری زاده، بیان کرد: این جنایت نشانه ضعف، استیصال و بیچارگی  دشمن است که در مقابل پیشرفت ایران اسلامی، یک دانشمند را به شهادت می ‌رساند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد شکاورزی قزوین بیان کرد: این شهادت ها ملت ما را استوارتر و بیدارتر می‌کند، و بی‌تردید نشانه اصالت راه و درستی مسیر چیزی جز شهادت و مظلومیت نیست.

حجت الاسلام بهادری همچنین به همکاری حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی و ستاد عتبات عالیات اشاره و بیان کرد: امروز ملت ایران عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند و تا پای جان در میدان هستند.

وی ادامه داد: با برطرف شدن این ویروس منحوس می توانیم گام های خوبی در عرصه های خدمت به بارگاه مطهر ائمه معصومین (ع) در کشور عراق برداریم

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha