جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دبیر بنیاد عفاف وحجاب استان قزوین

حوزه/ دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین گفت: خون پاک شهدای هسته ای پایمال نمی شود و قطعا همرزمان این شهدا راه و مسیر نورانی آنها را ادامه داده و از نظر علمی کشور ما شاهد حرکت های پرشتاب تری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، خانم همایونلو ظهر امروز در جلسه عفاف و حجاب استان قزوین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای هسته ای، گفت: حرکت جنایتکارانه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید محسن فخری زاده باعث افزایش قدرت نظام می شود و کاملا مشخص است که نظام با این حوادث قدرت بیشتری در همه عرصه ها پیدا خواهد کرد.

خانم همایونلو خاطرنشان کرد: این حرکت ناجوانمردانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل مزدور و خودفروخته داخلی با شیوه ترور که حرکتی کور و عقیم بوده و مورد نفرت جهانیان و ملتها و کشورهای آزاده است، هیچگاه خللی در اراده پولادین این ملت نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ترور فرزندان ملت بر بصیرت مردم مسلمان ایران می افزاید و موجب انگیزه و شور جوانان برای طی کردن نردبان علم و فناوری خواهد شد.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین گفت: خون پاک شهدای هسته ای پایمال نمی شود و قطعا همرزمان این شهدا راه و مسیر نورانی آنها را ادامه داده و از نظر علمی کشور ما شاهد حرکت های پرشتاب تری خواهد بود.

خانم همایونلو همچنین به برنامه های بنیاد عفاف و حجاب پرداخت و عنوان کرد: این بنیاد نباید فقط به هفته حجاب و عفاف اختصاص داشته باشد بلکه در طول سال حرکت های خوبی در راستای این موضوع باید در این استان داشته باشیم.

انتتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha