جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

 حوزه / امام جمعه بویین زهرا گفت: مردم در ۹ دی نشان دادند که با حضور حماسی در صحنه برای شکست توطئه های نظام سلطه و نااهلان، بصیر وآگاه هستند و فارغ از هرگونه گرایش سیاسی پای نظام دینی ایستاده و جانفشانی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه ی ایام فاطمیه در شهرستان بویین زهرا گفت: با بررسی ابعاد شخصیتی آن حضرت به راحتی می‌توان درک کرد که الگوی‌ بی‌نظیری از سبک زندگی اسلامی برای تمامی زنان و مردان مسلمان دنیاست.

وی ادامه داد: امام صادق(ع) فرموده‌اند: حضرت فاطمه(س) زمانی که به محراب عبادت می‌ایستاد نوری از ایشان ساطع می‌شد. بنابراین فاطمه زهرا(س)  الگوی عبادت و بندگی است.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد:  حضرت فاطمه(س) از نظر عفت و پاکدامنی آنقدر نمونه است که او را عصمت کبری گفته‌اند و زنان ما اگر پیرو این بانوی گرامی هستند باید در عصمت به  ایشان تأسی نمایند.

حجت الاسلام رضوانی همچنین ضمن گرامیداشت فرارسیدن حماسه نهم دی بیان کرد: مردم در این روز نشان دادند که با حضور حماسی در صحنه برای شکست توطئه های نظام سلطه و نااهلان، بصیر وآگاه هستند و فارغ از هرگونه گرایش سیاسی پای نظام دینی ایستاده و جانفشانی می کنند.

وی ادامه داد:  حضور به موقع در صحنه نشان دهنده بصیرت و اقتدار مردم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha