پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام رضوانی

 حوزه / امام جمعه بویین زهرا گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) نماد ولایت‌مداری است و در این راه جان خود را فدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که با حضور جمعی از روحانیون و ائمه جماعات، در مسجد جامع بویین زهرا برگزار شد، گفت: خداوند متعال با خلقت حضرت «فاطمه زهرا (س)» بخشی از فضلیت‌ها، کرامات و بزرگی‌ها را خلق کرده است؛ پروردگار عالم هنگام یاد کردن از این بانوی ارزشمند اسلام در قرآن کریم ایشان را با لقب «کوثر» خطاب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ایشان الگویی ارزشمند بودند که منزلت بانوان و عظمت شخصیت دختران در فرهنگ دینی را منعکس نمودند، همچنین ایشان تکریم مقام مادر را به جامعه نشان دادند.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) نماد ولایت‌مداری است و در این راه جان خود را فدا کردند.

حجت الاسلام رضوانی همچنین ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ملت ایران، بیان کرد: همزمانی این ایام با اولین سالگرد شهادت سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و اربعین دانشمند شهید فخری زاده و تقارن آن با ایام فاطمیه، بر اهمیت این ایام مناسبت افزوده است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: بصیرت و ولایتمداری ملت ایران سبب شده تمامی فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ناکام بماند.

وی اظهار کرد: دشمن پس از آن که در جنگ سخت علیه ملت ایران شکست خورد، تصمیم گرفت با تهاجم فرهنگی و دسیسه‌های مختلف، ارزش‌های اسلامی را سرکوب کند که خوشبختانه هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha