جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی امام جمعه بویین زهرا قزوین

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا با تاکید بر ضرورت تربیت دنی دانش آموزان، گفت: ایجاد تحول اساسی در نظام آموزش و پرورش نیازمند تلاش جهادی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، عصر امروز در ارتباط تصویری با معلمان و مربیان پرورشی استان قزوین از طریق شبکه شاد، گفت: معلمان در راستای رشد و پیشرفت و توسعه کشور گام بردارند و همت مضاعف از خود نشان دهند تا مسیر رشد و توسعه در کشور طی شود و پایه گذار تمدن نوین اسلامی در جهان باشیم.

وی خاطرنشان کرد:  مدرسه به عنوان یک نهاد فرهنگی و تربیتی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است؛ چنانکه عملکرد مدرسه و کادر مدیریتی آن به عنوان بستر تحقق حیات طیبه، بر عملکرد معلمان و آموزگاران نقش بسزایی دارد.

امام جمعه  بویین زهرا تصریح کرد:  در آیات و روایاتی که در بحث تعلیم و تربیت قرآنی دانش‌آموزان وجود دارد، اهمیت نقش خانواده و مربیان در تربیت قرآنی دانش‌آموزان نیز بیان شده است و در این آیات تاکید بسیاری بر نقش خانواده و مربیان در تربیت فرزندان شده است.

وی ادامه داد: مقدم شمردن تربیت در آیاتی از قرآن کریم بر تعلیم به دلیل اهمیت مسئله تربیت است. در سوره جمعه تزکیه بر تعلیم مقدم شمرده شده است.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد:ایجاد تحول اساسی در نظام آموزش و پرورش نیازمند تلاش جهادی است.

وی همچنین ضمن گرامیداشت اولین سالگرد شهید سلیمانی، یاد وخاطره این شهید والا مقام ودیگر شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha