جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم محمد بیگی

حوزه / نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچقدر تحول معنوی و استغنای معنوی داشته باشد، مسئولان در دامان گناهان اجتماعی مانند پارتی بازی، رانت و فساد و ویژه خواری ها نمی افتند و در گزارش یک فعالیت، بزرگ انگاری نمی کند.

خانم دکتر فاطمه محمد بیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: هنوز دولت های ما به آن شکل مطلوبی که باید اسلامی بشوند اسلامی نیستند و  مسئولین و مدیران هنوز کاملا عجین با معیار های اسلامی نشده اند.

خاطرنشان کرد:  وقتی دولت می تواند ادعا بکند که اسلامی شده که در تمامی شئون و رفتار ها اسلامی باشد و رفتار مسئولین به دور از ریا کاری باشد، عدل در کانون توجه قرار بگیرد و مبارزه بافساد و تبعیض به طور جدی وجود داشته باشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کسی که ایمان و تقوا داشته باشد در مرحله اول با اخلاص کار می کند و به دنبال ریا کاری و جلوه دادن کارهایش نیست؛ هرچقدر تحول معنوی و استغنای معنوی داشته باشد در دامان گناهان اجتماعی مانند پارتی بازی، رانت و فساد و ویژه خواری ها نمی افتد و در گزارش یک فعالیت، بزرگ انگاری نمی کند.

وی ادامه داد: دانشجویان، طلاب حوزه های علمیه وهمه اقشار باید خاطرات و اتقافات دو مرحله قبلی یعنی نحوه وقوع انقلاب اسلامی و نظام اسلامی را مطالعه کنند تا به نقش خود در طی این مراحل بیشتر پی ببرند.

 خانم محمد بیگی خاطرنشان کرد: برای ایجاد مطالبه عمومی در خصوص انقلاب اسلامی باید احساس نیاز به ایجاد تمدن اسلامی در جامعه وجود داشته باشد و این نیاز الان دیده می شود؛ نیاز به عدالت، صداقت و حضور مسئولین دلسوز و ایثارگر و جهادگر در عرصه های مدیریتی داریم.

وی در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: بیانیه گام دوم وقتی از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شد که در میانه مرحله تمدن سازی اسلامی هستیم  و راهکار هایی در این بیانیه برای تشکیل دولت اسلامی ذکر شده و جوان ها ضلع اصلی کار هستند و سرنوشت ملت ها باز به دست جوانان رقم می خورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha