جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم محمد بیگی

حوزه/ نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس در دیدار جمعی از فرزندان شهدا گفت: به ازای هر صندلی مجلس نزدیک به ۸ هزار شهید تقدیم اسلام و مسلمین شده است، اگر نمایندگان مجلس و مسئولان قدر اسماعیل‌های انقلاب را ندانند بی شک در نزد خداوند جایگاهی نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز  در مجلس در جمع فرزندان شهدا با اشاره به اینکه آن گونه که باید نتوانسته ایم حق شهدا، ایثارگران و جانبازان را ادا کنیم، گفت: در حوزه قانونگذاری به دنبال تسهیل درمان و سلامت خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم.

وی افزود: کمرنگ‌شدن اندیشه‌های فرهنگ و ایثار و شهادت ناشی از ترویج فرهنگ عافیت‌طلبی، چشم و هم‌چشمی، اشرافیت‌طلبی و توجه به زندگی و فرهنگ غرب است، این عوامل و بسیاری دیگر باعث شده تا چشم برخی به روی فرهنگ ایثار و شهادت بسته شود و در نتیجه نسبت به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان کم‌لطفی کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز خود را خادم شهدا و خانواده آنان دانست و عنوان کرد: به ازای هر صندلی مجلس نزدیک به ۸ هزار شهید تقدیم اسلام و مسلمین شده است، اگر نمایندگان مجلس و مسئولان قدر اسماعیل‌های انقلاب را ندانند بی شک در نزد خداوند جایگاهی نخواهند داشت.

دکتر محمدبیگی تأکید کرد: ارزش جامعه ایثارگری و ضرورت توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مجلس یازدهم باید با اهمیت‌تر شود تا بدین واسطه بستر ترویج هر چه بیشتر این فرهنگ متعالی در جامعه و به ویژه نسل‌های نوجوان و جوان بیشتر شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha