شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: دستان خباثت آلود استکبار جهانی و دشمنان اسلام رو شده است و کاری از پیش نخواهند برد و دیگر حنای آنان برای مسلمانان رنگی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، ظهر امروز در نشستی با اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند هسته ای کشور شهید محسن فخری زاده، گفت: امروز دشمنان با تمامی امکانات رسانه ای به دنبال مقابله با اسلام ناب محمدی (ص) هستند.

وی خاطر نشان کرد: شناسنامه اصلی این ملت عظمت و عزتی است که در ۴۱ سال به دست آمده و دشمنان با فهمیدن این هویت واقعی برای نابودی آن به هر حیله و نیرنگی متوسل می شوند، اما به خوبی می‌دانند که اراده ملت ایران شکست‌ناپذیر است.

وی ادامه داد: ما در اوج مظلومیت در هشت سال دفاع مقدس ایستادیم و با پرداخت هزینه‌های سنگین به دنیا ثابت کردیم که حق پایدار و باطل از بین رفتنی است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان بیان کرد: مامروز در سخت‌ترین شرایط و تهدیدهای دشمنان در عرصه اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد، چرا که ملت ایران با سرمایه و داشته معنوی و ایمانی قادر است هیمنه دشمنان را بشکند.

وی ادامه داد: دستان خباثت آلود استکبار جهانی و دشمنان اسلام رو شده است و کاری از پیش نخواهند برد و دیگر حنای آنان برای مسلمانان رنگی ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha