شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه / مدیر مدرسه علمکیه شهرستان تاکستان گفت: حضرت زینب (س)  در سخت ترین شرایط از مواضع خود عقب نشینی نکردند و در برابر دشمنان در تمام عرصه ها بر مواضع حق و امام زمان خود ایستادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، عصر امروز در جمع اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س)، گفت: حضرت زینب کبری (س) هر جا که دین و ولایت نیاز به حضور زنان پیدا می کرد، اعلام موضع می کردند. این مسئله درسی است برا ما در دفاع از نظام و ولایت.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد: حضرت زینب کبری (س) از نظر کمالات معنوی، روحی، انسانی و ... الگویی به تمام معنا برای همه بانوان هستند؛ این بانوی بزرگوار به رغم آن که در دست دشمن اسیر بودند، اما حجاب و عفاف خود را در نهایت حفظ می کردند.

وی ادامه داد:  آن حضرت با پی‌ریزی بنیان محکم خانوادگی، آسایش و سلامت روح و روان را به ارمغان آورد و همین نوع تربیت سبب شد تا تمامی فرزندان آن حضرت در کربلا به درجه رفیع شهادت برسند.

وی اظهار کرد: سبک زندگی آن حضرت در رفتار با فرزندان، خویشاوندان و مخصوصا همسر و همچنین ولایتمداری آن بانو الگوی همیشگی برای زنان امروز  است.

حجت الاسلام علی بخشی عنوان کرد: حضرت زینب (س) در سخت ترین شرایط از مواضع انقلابی عقب نشینی نکردند و در برابر دشمنان در تمام عرصه ها بر مواضع حق و امام زمان (عج) ایستادند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha