سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در شرایط ویژه کنونی در جامعه باید بتوانیم با کمک هم، زنجیره بیماری کرونا در کشور را قطع کنیم که برای رسیدن به این مهم نیازمند همراهی و تعامل مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار سید صادق حسینی، عصر امروز در پنجمین مرحله اجرای کمک مؤمنانه در استان کردستان، اظهار داشت: همه ما در راه اسلام و خدمت به مردم باید استوار و ثابت قدم باشیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: برای تحقیق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت و کمک مؤمنانه به افراد مستمند و مستضعف جامعه، امروز مرحله دیگری از کمک های مؤمنانه در استان کردستان آغاز شده است.

این فرمانده نظامی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: ان شاء الله در این مرحله ۱۳ هزار و ۵۵۰ بسته حمایتی به همت سپاه و مشارکت بنیاد علوی و خیرین استان کردستان آماده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان ماه، اظهار داشت: ملت با بصیرت و انقلابی ایران در طول بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب تاکنون همواره نشان داده‌اند ایام‌ الله‌ها و یوم ‌الله‌های مهم را زنده نگه می‌دارند و ارج می گذارند.

سردار حسینی ادامه داد: در شرایط ویژه کنونی در جامعه باید بتوانیم با کمک هم زنجیره بیماری کرونا در کشور را قطع کنیم که برای رسیدن به این مهم نیازمند همراهی و تعامل مردم هستیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: خوشبختانه تاکنون چندین مرحله کمک مؤمنانه و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در راستای کمک به نیازمندان با کمک خیرین و سپاه در سطح استان کردستان انجام شده است.

این فرمانده نظامی در ادامه سخنان خود بیان داشت: در مراحل قبلی کمک های مؤمنانه بسته‌های معیشتی بسیار زیادی از محل اعتبارات داخلی سپاه و حمایت خیرین تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

سردار حسینی با اشاره به اینکه کمک به اقشار ضعیف و کم برخوردار از صفات بارز رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار علیهم السلام بوده است، گفت: ملت ایران نشان داده اند که در تمامی اتفاقات و بحران ها با انسجام خوب خود به میدان آمده اند و هر آنچه که داشته اند در طبق اخلاص گذاشته اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha