پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جهادی

حوزه/ در راستای لبیک به فرمان امام خامنه ای، نشست نیروهای جهادی و انقلابی کاشان برای مقابله با ویروس کرونا، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در راستای لبیک به فرمان امام خامنه ای، نشست نیروهای جهادی و انقلابی کاشان برای مقابله با ویروس کرونا، شب گذشته با حضور جمعی از روحانیون، جهادگران و روسای هیئات مذهبی، در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در این نشست با تبریک سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج)، بر ضرورت عزم همگانی و قرار گرفتن همه در یک صف برای مبارزه و مقابله با کرونا تاکید کرد و گفت: همه نهادها و نیروهای جهادی ضمن پیروی از دستورالعمل های وزارت بهداشت و درمان برای مبارزه با کرونا، همکاری و هماهنگی های کامل با مسئولان بهداشتی و ستاد ملی کرونا را داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از اتفاقات مثبت کرونا آشکار شدن ظرفیت هیئات مذهبی و نیروهای جهادی در ارائه خدمات اجتماعی بود که در کنترل موج اول و دوم کرونا در کنار کادر درمان ایستادند.

وی افزود: این عملیات و رزمایش نباید تحت تاثیر برخی اختلاف نظرها قرار بگیرد، لذا باید همه دوستان برای ایجاد هماهنگی و وحدت رویه نیروهای جهادی و انقلابی کاشان کمک کنند.

 در ادامه این نشست، برعدم موازی کاری در رزمایش کمک مومنانه، فرهنگ سازی رعایت پروتکل های بهداشتی، مشارکت بیشتر خیرین در کمک به نیازمندان و خانواده های کرونایی، حضور پررنگ و جدی تر روحانیون و ائمه جماعات مساجد در آگاهی بخشی به مردم تاکید شد

در این نشست که ۲  ساعت به طول انجامید، حدود ۲۰ نفر از مسئولان گروه های جهادی، انقلابی و هیئات های مذهبی کاشان دیدگاه های خود را در خصوص مقابله با کرونا بیان کردند.

در پایان  نیروهای جهادی، انقلابی، روحانیون و هیئات مذهبی کاشان آمادگی خود را برای اجرای فرمان مقام معظم رهبری در مقابله با بیماری کرونا اعلام کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha