شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار آیت الله سلیمانی  با مسئولان قرارگاههای جهادی بسیج کاشان

حوزه / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از تشکیل ۲۰ قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ  کریم اکبری، شب گذشته در دیدار آیت الله سلیمانی از تشکیل ۲۰ قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی درکاشان خبر داد و با بیان اینکه قرارگاه های جهادی در مبارزه با ویروس کرونا خدمات زیادی انجام دادند، گفت: اکثر این قرارگاه ها در مناطق محروم و حاشیه شهرها با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی، محرومیت زدایی، توانمند سازی، اشتغالزایی و آموزشی تشکیل شده است.

وی، با بیان اینکه قرارگاه های جهادی با محوریت امام جماعت مساجد، مسجد محور می باشند، افزود: ائمه جماعات مساجد پشتیبانی معنوی و مادی بسیار خوبی از قرارگاه های جهادی در رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان در شهرها و روستاهای کاشان انجام دادند.

کمک ۱۶ میلیارد تومانی خیرین کاشانی به رزمایش کمک مومنانه

مسئول قرارگاه های جهادی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز از توزیع ۱۸۰۰ غذای گرم به نیت شهدای کاشان بین نیازمندان خبرداد و گفت: در گام اول رزمایش کمک مومنانه در سه مرحله بیش از۶ میلیاد تومان بسته های غذایی با کمک خیرین بین نیازمندان کاشان توزیع شد.

 آرامش با بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در دهه امامت ولایت بیش از ۱۰۰ هزار غذای گرم به ارزش ۴ میلیاردتومان بین نیازمندان توزیع گردید، ادامه داد: در این مرحله نیز پنج هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ۳ میلیارد و ۴۰۰  میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

وی یادآور شد: تاکنون خیرین کاشانی بیش از ۱۶  میلیارد تومان به رزمایش کمک مومنانه کمک کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha